zondag 10 april 2011

't is alles blauw wat de klok slaat...



Blauwe Regen...
Na ruim een week zomerse temperaturen, kun je zowat de bomen en planten horen groeien. Er zijn zoveel bloemen aan het bloeien dat het een lieve lust is. Vandaag liep ik langs ons bos en zag dat het blauwe tapijt nu wel heel blauw was geworden. Ik vond het een reden om het met jullie te delen, en heb het daarom op de deze weblog geplaatst. Ik zou willen dat jullie bij het zien van deze plaatjes, konden meegenieten van de mooie geuren die bij deze blauwe weelde hoort...
Tapis Bleu..

Vergeet me nietjes...



1 opmerking:

  1. Prachtig...!!! ik ben gek op blauwe bloemen en blauw glas...
    Hier staat ook alles in bloei, erg leuk ook voor mijn hooikoorts...gelukkig alleen in het voorjaar als de bomen uitkomen en bloeien
    your big brother

    BeantwoordenVerwijderen